سوالات متداول

چرا باید در سایت ثبت نام کنم؟
الزام ثبت نام در سایت، جهت دسترسی به امکانات خرید و سفارش کالا می باشد که در صورت ثبت نشدن اطلاعات کاربر دسترسی به این امکانات امکان پذیر نمیباشد. همچنین در آینده نزدیک و با راه اندازی سیستم کسب اعتبار، هر حساب کاربری دارای امتیاز و عدد ویژه ی اعتباری خواهد بود که در خرید ها به شکل تخفیف می تواند از آن استفاده نماید.
 
چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
پس از وارد شدن به فرم ثبت نام که از صفحه ی اول سایت در دسترس می باشد و پر کردن فیلدهای مرتبط و کلیک بر روی گزینه‌ی "ادامه"، حساب کاربری شما ایجاد می‌شود.
 
آیا به محض ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم؟
لازم است پس از ایجاد حساب کاربری، به ای-میل تعریف شده در حساب خود در زمان ثبت نام مراجعه کرده و بر روی لینک فعال سازی حساب کاربری که از سوی سایت برای شما ارسال می شود کلیک کنید تا حسابتان فعال شده و بتوانید عملیات خرید را انجام دهید.
 
چرا باید هنگام ثبت نام شماره‌ تلفن همراه خود را وارد نمایم؟
ثبت شماره‌ی همراه به این دلیل است که پیغام های مرتبط با خرید و ثبت سفارشات و همچنین ارسال کالاها از طریق پیامک به کاربر اطلاع داده شود.
 
اگر اطلاعات را در هنگام ثبت نام اشتباه یا ناقص پر کنم راهی برای اصلاح وجود دارد ؟
بله. پس از ثبت نام، ایجاد و تایید حساب کاربری، شما میتوانید با ورود به حساب ،اطلاعات ثبت نامی خود را در قسمت "ویرایش اطلاعات حساب" ویرایش نمایید.
 
در صورت فراموش کردن رمز عبور ، چگونه باید به حساب خود دسترسی پیدا کنم؟
در صورت فراموش کردن رمز عبور، کافیست در صفحه‌ی ورود به حساب کاربری بر روی عبارت " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک نمایید، رمز عبور جدید به آدرس ای-میل حساب کاربری تان ارسال خواهد شد.
  
سبد خرید چیست؟
کالاهای انتخابی شما برای خرید در محلی به نام "سبد خرید" تجمیع می شوند و شما می توانید پس از رویت مجدد آنها و  اتخاذ تصمیم نهایی سفارش خود را ثبت نمایید.
 
آیا اضافه شدن کالا به سبد خرید باعث کسر شدن آن کالا از انبار و منظور شدن آن به حساب کاربر می گردد ؟
خیر، اضافه شدن هر کالایی به سبد خرید تنها به منزله ی ابراز علاقمندی کاربر برای خرید آن کالا در نظر گرفته می شود و تا زمانی‌که سفارش ثبت نهایی و تایید نشود، آن کالا از موجودی انبار کسر نگردیده و به حساب کاربر منظور  نخواهد شد.
 
چه تعداد کالا را می توانم به سبد خرید اضافه کنم؟
محدودیتی در تعداد کالاهای قرار گرفته در سبد خرید وجود ندارد. شما می توانید بینهایت عنوان کالا را به هر تعداد دلخواه به سبد خرید اضافه نموده و در انتها، با ثبت سفارش خرید کالاها، فاکتوری جامع و کلی دریافت نمایید.
 
اگر نا خواسته کالایی را به سبد خرید اضافه کنم ، آیا امکان حذف آن کالا وجود دارد ؟
بله. شما می توانید کالاها را به سبد خرید خود اضافه و یا کم نمایید.
 
کالاهایی را که به سبد خرید اضافه میکنم تا چه زمان در آنجا باقی میمانند؟
کالاهای اضافه شده به سبد خرید تا زمانیکه خودتان آن ها را از سبد خرید حذف نمایید و یا بواسطه ی انجام عملیات خرید آنها را خریداری نمایید، در سبد خرید شما باقی میمانند.
 
آیا در هنگام ثبت سفارش و پرداخت هزینه ها، میتوانم تنها اقلامی را از سبد خرید انتخاب نمایم و خرید بقیه را به بعد موکول کنم؟
خیر، در زمان ثبت نهایی و پرداخت سفارش، امکان انتخاب چند گزینه از درون یک فاکتور وجود ندارد. می بایست کالاهایی را که حتمن قصد خریدشان را دارید درون سبد خرید قرار دهید و سپس فرایند خرید را تا مراحل بعد دنبال کنید.
 
چگونه سفارشات درون سبد خرید را ثبت نمایم؟
پس از تکمیل فرایند انتخاب کالا و قراردادن در سبد خرید، با رفتن به صفحه ی مربوطه و مشاهده فاکتور می توانید تسویه حساب نموده و ادامه ی فرایند خرید را تکمیل نمایید.
 
آیا در هر ساعت از شبانه روز می توان سفارش خرید ثبت کرد ؟
بله.شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خرید خود را ثبت نمایید.
 
کوپن تخفیف چیست؟
پس از انجام هر خرید و بر اساس رقم نهایی فاکتور شما، مبلغی به عنوان تخفیف در نظر گرفته می شود که به شکل یک کد 8 رقمی ایجاد و برای شما ارسال خواهد شد. این کد، کوپن تخفیف شما در خرید های بعدی می باشد.
 
چگونه کوپن تخفیف به دست بیاورم؟
شما با هر خرید از فروشگاه بازی سنتر و بر اساس فاکتور نهایی و پرداختی، کوپن خریدی به دست خواهید آورد که می توانید از آن در خرید های بعدی استفاده کنید.
 
چگونه از کوپن تخفیف استفاده کنم؟
پس از اضافه کردن کالای مورد نظر به سبد خرید، می توانید به صفحه ی سبد خرید رفته و در فیلد مربوط به کوپن خرید با وارد کردن کد 8 رقمی خود و اعمال آن، میزان تخفیف را بر روی فاکتور خرید جدید خود مشاهده نمایید.
 
از یک کوپن تخفیف در چند خرید می توانم استفاده کنم؟
از هر کوپن تخفیف تنها می توانید در یک خرید استفاده نمایید.
 
کوپن های تخفیف تا چه مدت اعتبار دارند ؟
هر کوپن تخفیف تا 3  ماه از تاریخ ایجاد، اعتبار مصرف دارد.
 
کلید تسویه حساب در صفحه‌ی سبد خرید چیست؟
با فشردن کلید تسویه حساب، شما وارد فرایند پرداخت مبلغ فاکتور و ثبت سفارش می شوید.
 
فیلدهای اطلاعات حساب در صفحه ی تسویه حساب چیست؟
در این قسمت، اطلاعات اولیه کاربری شما به همراه آدرس اولیه ای که در قسمت حساب کاربری خود تعریف نموده اید نمایش داده می شوند که در صورت نیاز بتوانید آنها را ویرایش و تغییر دهید.
 
آیا لازم است در قسمت اطلاعات حساب حتمن اطلاعات را ویرایش کنیم ؟
در صورتیکه اطلاعات اولیه شما صحیح بوده و نیازی به تغییر مجدد نباشد، لزومی به وارد کردن مجدد اطلاعات در این قسمت نیست.
 
روش ها ی حمل کالای خریداری شده کدامند ؟
کالای شما به سه طریق می تواند به دستتان برسد، پست پیشتاز، تیپاکس و برای خریداران ساکن تهران توسط پیک بادپا
 
تفاوت ارسال با پست پیشتاز و تیپاکس در چیست؟
در ارسال توسط پست پیشتاز  شما می توانید توسط کد رهگیری موقعیت بسته‌ی خود را در وب سایت شرکت پست ایران مشخص و پیگیری نمایید. همچنین بسته ی شما هر کجای ایران که ساکن باشید، دقیقن به آدرسی که مشخص نموده اید تحویل داده خواهد شد. اما در ارسال توسط  تیپاکس کد رهگیری و پیگیری آنلاین وجود نداشته و سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. اما مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه تیپاکس مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.
 
هزینه‌ی پست پیشتاز چگونه محاسبه می شود ؟
هزینه های حمل کالاها توسط پست پیشتاز  بر اساس فاصله‌ی مقصد بر حسب تعرفه های مشخص شده از طرف شرکت پست ایران تعیین می گردد.
 
چرا هزینه ی تیپاکس در همه ی استان ها  150.000 ريال نمایش داده می شود؟
بازی‌سنتر به منظور یکسان سازی هزینه های تیپاکس برای همه ی مشتریان در همه جای ایران، حداقل مبلغ 150.000 ريال بابت حمل و نقل را که تیپاکس اعلام نموده دریافت مینماید و  هر میزان هزینه ی اضافه، بر اساس مقصد (تا شعبه ی تیپاکس در شهر مقصد) را فروشگاه تقبل خواهد نمود.
 
من ساکن تهران هستم و گزینه ی پیک بادپا را انتخاب نموده ام.چرا هزینه ی پیک بادپا 0 نمایش داده می شود؟
هزینه ی پیک بادپا بر اساس منطقه ی شهرداری شما توسط خود پیک محاسبه و هنگام تحویل کالا از شما دریافت خواهد گردید.فروشگاه بازی‌سنتر در تعیین ارقام مرتبط با پیک بادپا دخالتی ندارد.
 
چگونه می توان هزینه های پیک بادپا را برای استان تهران تخمین زد؟
شما می توانید با دانلود فایل پی دی اف روبرو ،از هزینه های تقریبی ارسال پیک بادپا به مناظق مختلف تهران آگاهی پیدا کنید.
دریافت فایل
 
من ساکن کرج هستم.کدام روش ارسال را پیشنهاد میکنید ؟
تیپاکس. چون از لحاظ هزینه ی صرف شده در مقایسه با پیک بادپا و پست پیشتاز مقرون به صرفه تر خواهد بود.
 
من ساکن تهران هستم، آیا کالای ثبت شده در سایت را همان روز دریافت خواهم کرد؟
در روز های کاری اگر تا ساعت 16 کالای خود را ثبت نمایید در همان روز می توانید کالای خود را تحویل بگیرید.در صورتیکه ثبت سفارش شما پس از ساعت 16 باشد، کالای شما صبح روز بعد برایتان ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که روز ارسال کالا حتمن باید روز کاری بوده و از ایام تعطیل نباشد. بطور مثال اگر کالایی را روز پنجشنبه ساعت 17 عصر ثبت نمایید، کالای مورد نظر شما صبح روز شنبه برایتان ارسال خواهد شد.
 
سفارشات استان های غیر از تهران چه زمانی ارسال می شوند؟
کالاهایی که مقصد آنها به آدرسی غیر از تهران می باشد، در صورتیکه تا قبل از ساعت 13 ثبت شوند در همان روز و اگر بعد از این ساعت ثبت گردند، فردای آن روز (در صورتیکه روز کاری باشد) ارسال خواهند شد.
  
پرداخت آنلاین (زرین پال) چیست؟
در حال حاضر شما می توانید مبلغ فاکتور خود را از طریق درگاه زرین پال که متصل به سیستم شتاب می باشد پرداخت نمایید. روش های دیگر پرداخت به زودی به فروشگاه افزوده خواهند شد.
 
با کارت کدام بانک ها می توانم از سایت شما خرید نمایم ؟
شما در صورت داشتن هرنوع کارت بانکی که به سیستم شتاب متصل باشد، می توانید از فروشگاه بازی‌سنتر خرید نمایید.
 
پس از پرداخت رقم فاکتور پیغام بروز خطا نمایش داده شد و مبلغی از حساب من کسر شد.چه کنم؟
در صورت بروز خطا در عملیات پرداخت، مبلغ کسر شده از حساب شما همان موقع و یا حداکثر تا 72 ساعت بعد به حساب بازگشت داده خواهد شد.
 
پس از ثبت موفقیت آمیز سفارش، کالای خریداری شده چه زمانی ارسال خواهد شد ؟
پس از اینکه هزینه ی کالای مورد نظر شما پرداخت گردید و پیغام ثبت موفقیت آمیز سفارش نمایان شد، درخواست خرید به انبار کالا ارسال و با تایید انبار در اولین فرصت و بر اساس شیوه ی ارسال انتخابی شما به آدرستان فرستاده خواهد شد.
 
آیا قابلیت پیگیری مراحل سفارش وجود دارد؟
بله. شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود، در بخش گزارش سفارشات،گزارش پیشرفت مراحل مختلف سفارش خود را مشاهده نمایید.
 
آیا فروشگاه ثبت سفارش را از راه های دیگری هم به اطلاع کاربر می رساند؟
بله. به محض پرداخت مبلغ فاکتور و ثبت سفارش شما در سیستم فروشگاه، پیامکی با مضمون ثبت سفارش به شما ارسال خواهد شد. همچنین در ادامه مراحل، در هنگام خروج کالا از انبار و ارسال آن، به شیوه پیش گفته مطلع خواهید شد.
 
آیا در ایام تعطیل هم می توان در سایت درخواست خرید کالایی را ثبت نمود؟
در تمامی ایام، حتی روزهای تعطیل هم میتوان در سایت فروشگاه ثبت سفارش نمود.
 
 ارسال کالاهایی که در ایام تعطیل ثبت سفارش شده اند چگونه و چه زمانی خواهد بود؟
کلیه کالاهایی که در ایام تعطیل ِ تقویمی در سایت ثبت می شوند، در اولین روز کاری پس از تعطیلات بر اساس شیوه‌ی ارسال تعیین شده از  سوی کاربر، برای وی فرستاده خواهد شد.

آیا محصولات ارائه شده در فروشگاه بازی سنتر شامل گارانتی می باشند؟
بخشی از محصولات ارائه شده در فروشگاه بازی‌سنتر همراه با گارانتی های معتبر بوده که در هنگام سفارش کالا قابل مشاهده و تحقیق می باشند.
 
آیا کالاهای ارائه شده، گارانتی بازی سنتر را دارند ؟
خیر. هیچ کدام از کالاها گارانتی مستقیم فروشگاه بازی سنتر نبوده و از این رو، سایت فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال امور مرتبط با گارانتی و یا شرایط آن را ندارد.
 
در صورت ایجاد ایراد و یا خرابی جهت رفع عیوب و امور مربوط به گارانتی باید به کجا مراجعه کرد؟
جهت امور مرتبط به گارانتی می بایست به امور مشتریان شرکتی که عهده دار گارانتی کالا بوده و کارت گارانتی آن همراه کالا به دست شما رسیده، مراجعه نمایید و در این مورد سایت فروشگاه بازی سنتر مسئولیتی بر عهده ندارد.
 
بسته بندی کالاهای ارسالی چگونه است؟
کالاهای ارسالی از سوی فروشگاه تا حد امکان دارای بسته بندی مناسبی می باشند که آن ها را از آسیب فیزیکی ظاهری حفظ نموده و به شکل مناسبی به دست خریدار برسند.
 
آیا ساز و کاری جهت پشتیبانی آنلاین در فروشگاه بازی سنتر وجود دارد؟
بله.شما می توانید درساعات اداری ،پاسخ سوالات خود در زمینه ی خرید کالا و ارسال آن را از طریق بخش پشتیبانی آنلاین فروشگاه، مرتفع نمایید.
 
کارتهای اعتباری موجود در سایت چیستند و چه استفاده ای دارند؟
کارتهای اعتباری( PSN,Steam,Xbobx live,Digital Games,Itunes,Google Play) کارتهایی هستند که با استفاده از آنها شما می توانید در شبکه های آنلاین پلی استیشن، ایکس باکس لایو و ... بازی ها و دیگر محصولاتی که به شکل دیجیتالی و آنلاین ارائه می شوند را خریداری نموده و از سرویس های متعدد این شبکه ها در بازی های خود استفاده نمایید. هر کدام از این کارت ها بر اساس میزان موجودی داخلشان طبقه بندی شده و به فروش می رسند.
 
قیمت کارتهای اعتباری بر چه مبنایی محاسبه می شوند؟
قیمت کارتهای اعتباری مختلف بر اساس میزان موجودی از پیش تعیین شده ی داخل آنها مشخص شده و بر روی کارت درج شده است.
 
آیا کارت های فروشگاه بازی سنتر به شکل فیزیکی برای خریدار ارسال می شوند؟
خیر، هیچ کدام از کارت های اعتباری فروشگاه بازی سنتر به شکل فیزیکی بفروش نمیرسند بلکه به شکل کد دیجیتالی برای کاربر در دسترس خواهند بود.
 
پس از پرداخت مبلغ کارت و ثبت سفارش، چگونه کارت در دسترس قرار خواهد گرفت؟
با پرداخت مبلغ و ثبت نهایی سفارش، کد دیجیتالی مربوط به کارت خریداری شده ی شما در حساب کاربری شما و در قسمت "گزارش سفارش" ، ثبت شده و میتوانید آن را مشاهده و از آن استفاده نمایید.همچنین وضعیت پیگیری سفارشتان هم به روز خواهد شد و در نهایت تصویر کارت دیجیتالی از طریق ای-میل رسمی فروشگاه برایتان ارسال خواهد شد.

 
اگر در روز های تعطیل و ساعات غیر اداری کارت های اعتباری را خریداری نماییم، آیا برای دریافت آنها باید تا روز کاری بعد صبر نماییم؟
خیر، در صورت خرید در روزهای تعطیل و ساعت های غیر اداری (تا قبل از 12شب) با تاخیر حداکثر 3 ساعت، کد دیجیتالی کارت خریداری شده ی شما، در قسمت "گزارش سفارشات" در دسترس خواهد بود.
 
در صورتیکه از خرید کارت اعتباری منصرف شوم آیا امکان بازگشت مبلغ پرداختی وجود دارد؟
خیر، چون افشا شدن شماره ی دیجیتالی کارت اعتباری باعث از بین رفتن اعتبار کارت خواهد شد، در صورت انصراف از خرید آن، مبلغ کارت بازگشت داده نخواهد شد و کارت مزبور به عنوان فروخته شده منظور و از لیست موجودی فروشگاه کسر خواهد شد.
 
 کارت هدیه چیست ؟چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟
فروشگاه بازی‌سنتر این امکان را برای شما فراهم آورده است که در صورت علاقمندی، مبلغی را در قالب کارت هدیه و به مناسبت های دلخواه به دوستان خود که در سایت ما عضو هستند اهدا نمایید. برای این منظور شما می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه ی هدیه در قسمت فوتر سات به این امکان دسترسی پیدا کنید.
 
مبلغ کارت هدیه چه میزان است ؟
شما می توانید بین 10000 تومان تا 50000 تومان بابت کارت هدیه پرداخت نمایید.
 
در صورتیکه از فرستدن کارت هدیه پشیمان گردم، آیا امکان بازگشت مبلغ به اینجانب وجود دارد ؟
خیر. در صورتیکه به هر دلیلی پس از پرداخت مبلغ کارت هدیه از فرستادن آن پشیمان شوید هیچ مبلغی به شما بازگشت داده نخواهد شد از این رو در انجام پروسه ی خرید کارت هدیه دقت لازم را به عمل آورید.


 
-